Etter henting av telt

Her er viktig info om ansvar, vask, pakking, manualer og tilbakelevering:

Pass på at du har fått med deg alt. Til partytelt skal det f.eks. være separat være jordspyd og stropper. Legg merke til hvordan det er pakket, fordi det må pakkes tilbake på samme måte. Det tar mye unødvendig tid dersom det ikke er pakket riktig.

Ansvar: Kunden står ansvarlig for at utstyr blir tilbakelevert i den stand det ble utlevert, uavhengig av vær og vind. Alle enkeltdeler kan erstattes. Hvis jeg har reservedeler betaler du bare 70 prosent av kostpris. Hvis jeg ikke har reservedeler må du betale kostpris. Det er viktig at du sier ifra tidlig om skader slik at jeg får tid til å fikse problemet før neste kunde skal ha utstyret.

Vask: Hvis jeg ikke var tydelig på det under utlevering så gjentar jeg det her: Teltet kan ikke vaskes når det er pakket ned. Sørg for å gå over med fuktig klut på flekker før du tar det ned, og pakk aller helst når det er tørt. Be heller om å levere senere enn å levere vått. Hvis det ikke er noe annet valg enn å levere fuktig så si ifra ved levering slik at jeg får merket det. Fukt ødelegger teltet.

Pakking: Pakk det ned slik du fikk det, og hold stropper og jordspyd separat. Om du kan tørke over stoler og bord også så blir jeg og neste kunde veldig glad, og ikke minst datteren min, fordi hun mener jeg bruker alt for mye tid på denne jobben:)  Det du hovedsakelig må huske på er at de lange stengene (130 cm og lengre) skal være i lange bagger, duk skal i egen bag, og kryss skal i egen bag. På youtube-siden min finner du til og med en 37 sek video for å vise riktig pakking. Gulvbrikkene må legges i samme retning og i bunter på syv og syv.

Manual: I fanen øverst til høyre finner du link til instruksjoner og manual. Følg de syv punktene for oppsett så går dette lekende lett.

Tilbakelevering: Mandager 15:30 til 19:00 eller etter annen avtale. Ønsker du å levere søndag kveld så koster det 50 kroner. Lag avtale! 


Link til alle mine youtube-videoer om blant annet oppsett. Finn den som er aktuell for deg.:


Og du, takk for at du har leid. Jeg vet du kunne valgt andre, eller kanskje ikke, men uansett hyggelig å ha deg som kunde. Ha en fin fest!